Poproś o opinie

Jeśli będziesz prowadzić szkolenie po raz pierwszy, na pewno chcesz wypaść jak najlepiej. Dobra wiadomość jest taka, że to możliwe – nawet za pierwszym razem. Nieco gorsza natomiast, że prowadzenie kursów, tak jak każde inne zajecie, wymaga wprawy i szlifowania własnych umiejętności. Kiedy już szkolenie dobiegnie końca, z pewnością sam będziesz w stanie powiedzieć, czy jesteś zadowolony z wykonanej pracy, czy może coś dało się zrobić lepiej. Problem jednak w tym, że emocje i subiektywne spojrzenie nie sprzyjają sprawiedliwemu ocenianiu.

Bardzo możliwe, że przecenisz niektóre plusy, za bardzo przejmiesz się drobnymi minusami a do tego nie zauważysz czegoś istotne z punktu widzenia odbiorcy. Na szczęście jest na to sposób – prośba do słuchaczy o opinie. Najlepiej anonimową, bo to zapewnia szczerość ocen. Możesz rozdać kursantom kartki i zapytać, czy mogą napisać co im się podobało, co nie podobało i czego zabrakło w Twoim szkoleniu. W ten sposób otrzymasz wartościowy feedback.

Po każdym szkoleniu możesz odczytać opinie i udoskonalić swoje trenerskie umiejętności.

http://www.mtlumaczenia.pl/tlumaczenia-angielski szkolenia kadry i płace
Xenia
News Reporter
Witaj na moim blogu! Dowiesz się tutaj o wszystkim, co związane z moimi pasjami - w tym o marketingu i o podróżach